6 maj 2020

Tack för vårterminen!


Jag hoppas ni alla mår bra trots denna otrevliga Pandemi, och att ni är ordentligt rädda om er. Ta inga onödiga risker och glöm inte att också njuta lite och göra lite roliga saker och framför allt glöm inte bort att röra på er. 💪💖💁

Därför så utmanar jag er nu i en "Röra på mig challange"att få till lite motion, åtminstonde att röra på er ordentligt så ni blir svettiga 2-3 dagar/vecka. Hänger ni på?

Jag Susanne som skriver försöker få till vardagsmotionen på lunchen och uttnyttjar all tid jag har till att komma ut i friska luften och få¨gå lite i skogen kring jobbet. Samt kör jag styrka hemma och spinning. 

Så nu peppar jag er att ta tag i er vardagsmotion och utmanar er att också göra detsamma som jag.

Angående hösten så kör vi igång som vanligt på onsdagar med mitt pass "Muskel med skivstång"  kl 18:00 och jag tror även Carro och Marta kommer att ansluta mot höstterminen.

Marta körde ju ett pass Yoga och sedan beslutade SUIF att vi inte skulle köra några pass pga rådande omständigheter kring Corona/COVID 19 pandemin. Men vi hoppas så klart att ni alla som anmält er till hennes pass kommer tillbaka till hösten.

Ha en riktigt fin sommar på er alla och hojta till om ni undrar över något.
Ring då i så fall 0730-611742

/Susanne Byström "Sus"


Inga kommentarer: