16 september 2011

Wow, wow vad ni var bra igår!!

You will love Zumba and it will be your favorite...


Så här dagen efter två Zumbapass på raken i går och övrig träning som jag utövat under veckan, så känns det riktigt bra med VILA i 3 hela dagar!


Hoppas att ni ALLA hade en bra start på er träningsvecka på Träningscentrum med alla roliga pass, och att just du hittade ett pass som passar just dig.


Summering av gårdagens pass


Zumbapassen i går var fullproppad med folk och det bara välde in folk och jag har faktiskt ingen aning om hur många vi blev totalt. Många i alla fall! Jag hade i alla fall superroligt och svettades som en galning och var helt slut när jag kom hem. Ni var så GRYMMA på att skaka rumpa!


Mycket feedback har jag också fått och det är alltid roligt att få det och för att sammanställa det hela så tyckte många att det var lite svårt med alla nya steg, men att de tyckte det var JÄTTE ROLIGT och beroende framkallande! Många var helt nya och hade faktiskt inte ens provat aerobics eller liknande så det är ju helt klart en utmaning och inte konstigt att det blir lite klurigt då! =) Men det vore ju heller inte kul om alla skulle kunna programmet och stegen på en gång eftersom då vore det ju ingen utmaning för någon. Jag är imponerad på hur duktiga ni var!


Jag var ju lite nervös inför premiären för mig som Zumbainstruktör och visste ju inte vad deltagarna skulle tycka om mitt program, och några störningar fick jag även under passens gång, b la en rackarns geting som kom in och sedan slutade mitt headset att fungera mitt i passet, hahaha men det gick bra ändå men till nästa gång ska headsetet fungera och inga getingar ska få reta oss. =P


Vet också att några är intresserade av plats på Zumban så har ni förhinder eller är sjuk någon gång, meddela mig då i god tid så jag kan lämna över platsen till några som vill testa på drop in.


Brukar inte vara alla som kommer samtidigt utan alltid är det någon borta. Så vill du prova, slå mig en pling 073-0611742




Lots out Zumba Hugs/Sus

2 kommentarer:

Sandra sa...

Underbart med Zumba, man vill bara ha mer Zumba!

Träningscentrum sa...

Sötis! <3 Zumba är beroendeframkallande!

Så roligt att du kommenterar i bloggen!

/Sus