6 september 2011

OBSERVERA!


BOXERCISEN på onsdagarna blir kl. 19:15

Jag är tvungen att flytta fram passet 15 min, pga att det blir för stressigt för mig att hinna till kl 19:00, eftersom jag alltid jobbar till 18:15 i Örnsköldsvik på onsdagarna. Det är ju inte granngårds precis, så jag hoppas att det går bra för alla Er som anmält sig att jag flyttar passet 15 min framåt.

Så ny tid för BOXERCISE blir 19:15 i stället!

Har även i dag levererat ner fler mittsar ner till Träningscentrum och vi väntar på handskarna som jag beställt via ett annat företag. Nu när jag har kompletterat utrustningen så har vi 30 platser även på BOXERCISEN. 26 st är just nu anmälda och då finns det alltså 4 platser kvar, så det är bara att skynda dig om man vill ha en plats.

Maila mig om du vill testa. traningscentrum@live.se

/Sus

Inga kommentarer: