22 oktober 2010

Så grymma ni var på Step-up passet

Vilket pass, vilka deltagare, så grym härlig stämning och flyt på passet... Så najsigt kul det är att få vara just eran instruktör!

Ny musik hade vi i går också och så GRYMT bra skiva eller hur? Hoppas att jag får till datorn så jag kan fixa styrkeskivan till nästa pass.

I går blev konditionen så lång som 1 timme. Vi ökade på pulsen och höjde upp tempot en aning och det kändes riktigt bra och alla såg så enormt starka ut. Jag kortade också ner styrkan i går pga konditionstimmen och jag fokuserade då på lite tyngre styrkeövningar och som bonus fick midjan sig en rejäl genomkörare... =) Kommer att kännas!

Nästa vecka kommer styrkedelen vara 25 min igen! =) Vi kommer att köra lite varannan gång, och som jag sa på passet, i fall att det är någon styrkeövning som ni önskar, skriv gärna exempelvis här eller säg till mig på passet så ordnar jag det!


Så GRYMMA ni är!!! Vi tjuvövade också på nästa veckas nya steg då deltagarna var så duktiga så fick de lite bonus och vi körtestade 5:e blocket och det kommer att sitta klockrent nästa vecka! Så rooooooligt att se er utvecklas för varje gång! Starkt jobbat ALLA!!!

Är redan laddad för nästa veckas pass! Är ni?
Vi ses väl nästa vecka...? =)

/Sus


1 kommentar:

L sa...

Längtar redan till nästa torsdag